تکنولوژی در خدمت آموزش و کسب و کار

اخبار کسب و کار، آموزش های جدید کسب و کار، مهم ترین های آموزشی برای شروع شغل

تکنولوژی در خدمت آموزش و کسب و کار

اخبار کسب و کار، آموزش های جدید کسب و کار، مهم ترین های آموزشی برای شروع شغل

  • ۰
  • ۰

شرکت سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ دنیا است که امروز تبدیل شده است به بزرگ ترین و اولین شرکت تولید کننده موبایل های هوشمند بسیار قدرتمند در جهان. وقتی برای اولین بار سری های آ موبایل های هوشمند شرکت سامسونگ بسیار خشنود که سامسونگ قرار است با این سری جهان را متحول کند. درست بود؛ شرکت سامسونگ با سری های آ توانست تمامی جهان را نسبت به خود متحول کند و به یک شرکت بسیار بزرگ و معرکه در جهان تبدیل شود و نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کند. به گفته برخی از مهندسان و دانشمندان این شرکت کره ای بسیار بزرگ، سری آ می تواند نام و اعتبار این شرکت را به جایگاهی برساند که حتی هیچ شرکت بزرگی مانند شیائومی و..... فکر آن را هم نمی کرد.  شرکت سامسونگ یکی از شرکت بر قدرت در عصه تولید موبایل هوشمند و با کیفیت در جهان به حساب می آید و از نظر قیمت می توان گفت که موبایل هوشمند و با کیفیتی می توانید از این برند بزرگ جهانی خریداری کنید.در این برسی ما شما را با موبایل هوشمند سامسونگ آ 13 آشنا می کنیم که یک موبایل معرکه است و شما در این برسی می توانید با آن آشنا شوید.

موبایل هوشمند سامسونگ گلگسی A13 :

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ در تلاش بوده که سری های آ در بین موبایل های شرکت خود بسیار عالی باشد و باید گفت در سری های آ تمامی نمایشگر های موبایل بزرگ است و مناسب افراد گیمر می باشد. صفحه نمایشگر موبایل 6.6 اینچ است و باید گفت که واقعا به دلیل بزرگ بودن مناسب افراد گیمر است. این موبایل دارای بدنه مقاوم و سختی می باشد و می تواند در مقابل تمامی ضربات مقوت کند و شما را خشنود نگه دارد که با برخورد کردن به زمین آسیب نبیند و یا اگر دید، بسیار جزء ای باشد. رنگ بندی موبایل بسیار مناسب و همچنین خارق العاده است و رنگ های آبی، سفید، مشکی و گلبهی از رنگ های پر طرفدار و زیبا این موبایل هوشمند می باشند. جنس بدنه بسیار عالی است و جلو کاملا از جنس شیشه  گوریلا گلس 5 و پشت کاملا پلاستیک البته دارای فریم پلاستیکی هم می باشد. اندروید موبایل بسیار بالا و پردازنده بازی بسیار قدرتمند و همانطور که چندین بار گفت شد، این موبایل هوشمند مناسب افراد گیمر موبایل می باشد. حافظه موبایل از 32 گیگا بایت شروع می شود تا برسد به 128 گیگابایت و باید گفت که شما می توانید با انتخاب حافظه مورد نیاز، رم مورد نظر خود را هم انتخاب کنید بدون مشکل. این موبایل از نظر دوربین هم عالی است و باید گفت که افراد علاقه مند به عکاسی و..... می توان از این موبایل مناسب و عالی ، خواسته مورد نظر خود را برآورده کنند. این موبایل دارای دوربین به ترتیب 50.5.2.2 مگاپیکسل می باشد. ظرفیت باتری با 5000 میلی آمپر می تواند افراد از همه نظر خشنود کند و با داشتن چنین ظرفیت بالایی، افراد را خشنود سازد و همچنین یک شارژ سریع 25 واتی می تواند در کمتر از 1 ساعت شارژ موبایل را به 100 برساند و البته باید به ان نکته هم اشاره کرد که سازنده موبایل یک شارژ سریع با قدرت پایین تر برای موبایل استفاده کرده است که شما افراد باید ، اگر شارژ سریع 25 وات بخواهید ، خریداری کنید. در کل باید گفت که این موبایل خارق العاده می باشد.

سخن پایانی:

موبایل هوشمند سامسونگ گلگسی A13 ، یک موبایل عالی و مناسب برای تمامی افراد می باشد و به دلیل داشتن خصوصیات بسیار عالی و خارق العاده ، نظر تمامی افراد را نسبت به خود جلب کند. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را نسبت به شرکت سامسنوگ  و موبایل های هوشمند این شرکت جلب کرده باشد.

  • ۰۱/۰۴/۰۹
  • نتران نتران

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی